Hyvästi kesä, tervetuloa videot!

Täällä sataa vettä aivan kaatamalla, joten nyt onkin oikein sopiva hetki puhua vähän kesästä. Mulla oli mietittynä valmiiksi paljon juttuja, joita olisin halunnut kesällä tehdä, mutta teinkö mä sen kaiken? No en. Yli puolet jäi tekemättä. Halusin niin paljon tehdä kaikkea sellaista, mitä ei ehkä ensi kesänä pääse tekemään kun on pieni lapsi huolehdittavana ja vähän kyllä harmittaa, että niin paljon asioita jäi tekemättä. Suurin osa sen vuoksi, ettei ollut varaa tai sopivaa tilaisuutta.

Mun kesäsuunnitelmalista näytti tältä:

- Mene Ahvenanmaalle
- Käy telttailemassa
- Tee retkiä luontoon
- Laivalle!
- Mene lastenleirille
- Näe kavereita
- Käy Juhannuskonferenssissa
- Poimi mustikoita
- Power Truck Show

Kuten huomaa, sain suoritettua jopa 1/3 kaikesta mitä olin suunnitellut. Näinhän minä toki kavereitakin, mutta oikeasti aika vähän. Juhannuksen vietin Vammalassa mökillä, joten Juhannuskonferenssi Keuruulla jäi jälleen väliin. Ylimääräistä rahaa ei ollut Ahvenanmaan reissuun, eikä laivalle menoa varten, enkä mä siellä luonnossakaan aikaani viettänyt.
Sen sijaan olin paljon Vammalassa, söin jätskiä ja vähän kaikkea muutakin, kävin veneilemässä, kesäteatterissa, elokuvissa, Turun linnassa, Kakolassa ja Raumalla isovanhempien luona, olin kuorma-auton kyydissä ja eläinten kanssa vietin myös aikaa. Uimaankin uskaltauduin pari kertaa. Jotain tuli ilmeisesti siis kuitenkin tehtyä.
En halua ajatella tulevaa kesää niin, ettenkö voisi mitään tehdä mitä tänä kesänä olisin halunnut. Kavereita voi nähdä edelleen ja mielelläni mä otan lapsen mukaan joka paikkaan. Kaikki vaan vaatii jatkossa enemmän suunnittelemista, mutta ei se lapsi mikään este ole. Hulluksihan sitä tulisi, jos vain kotona möllöttäisi. Hoitajiakin varmasti löytyy, jos hetken haluaa viettää omaa aikaa. Oon siis ihan tyytyväinen menneeseen kesään ja innolla odotan jo tulevaa, kun saa vaunujen kanssa olla liikkeellä.

Olenkin jo aikaisemmin maininnut siitä äitiyspakkausvideosta. No nyt se löytyy Youtubesta ja seuraavaa videota on tulossa jo heti huomenna klo 12! Sunnuntaina on ehkä hiljaisempi päivä, kun on se Tuurin reissu, mutta ensi viikolla yritän kuvata joku päivä My Day -videon. Näätte vähän kuinka tylsää mun elämä on :D
Äitiyspakkausvideoon pääsette TÄSTÄ. Muistakaa muuten asettaa videon laaduksi HD, jos ei se ole siinä jo valmiiksi. Videosta tulee siten heti laadukkaampi ja kivempi katsoa :)

1 kommentti

  1. Oi täytyykin käydä katselemassa noita sun videoita :)

    VastaaPoista

Muistathan, että julkaisen vain asialliset kommentit :)